Your Universal Remote Control Center
RemoteCentral.com
View Remote Central Member Profile
Up level
Up level
The following page was printed from RemoteCentral.com:

Login:
Pass:
 
 

Personal Information
User Name:harveyasadi
Email:
rveysegn.r
Please note that in order to prevent email harvesting, the address displayed above has been "munged" and cannot be cut-and-paste - you must manually type it as you see it into your email application.
RC Mail:Login to send a private message!
About Me:



چسب کاشی و سرامیک یک چسب کاشی است که به طور خاص برای کاشی و سرامیک ساخته شده است. این یک چسب سفید و پودری است که با آب مخلوط می شود و به شکل خمیر در می آید. سپس خمیر را با استفاده از کاردک یا ماله روی پشت کاشی‌های سرامیکی اعمال می‌شود. هنگامی که چسب خشک شد، یک پیوند قوی ایجاد می کند که کاشی را در جای خود نگه می دارد.

چسب پرسلان و سرامیک برای استفاده در مناطق مرطوب مانند حمام و آشپزخانه ایده آل است. همچنین برای استفاده در دیوار و کف مناسب است. این چسب را می توان بر روی اکثر کاشی های سرامیکی از جمله کاشی های لعاب دار، بدون لعاب، معادن و کاشی های معرق استفاده کرد.

هنگام استفاده از چسب کاشی و سرامیک، همیشه دستورالعمل های سازنده را دنبال کنید. دستورالعمل ها معمولاً مشخص می کنند که برای تشکیل خمیر چه مقدار آب باید به پودر اضافه شود. خمیر باید صاف باشد و به راحتی پخش شود.

پس از مخلوط شدن چسب، باید آن را به پشت کاشی و سرامیک بمالید. برای پخش چسب می توان از کاردک یا ماله استفاده کرد. چسب باید به طور یکنواخت در تمام پشت کاشی اعمال شود.

User Statistics
Status:Junior Member
Registered:June 24, 2023
- Has been a member for 9 months, 25 days.
Forum Posts:0
Last Post:N/A
User Search:

Hosting Services by ipHouse