Write-A-Blog


در این مقاله نگاهی به مزایا و معایب خرید فالوور پر سرعت اینستاگرام خواهیم داشت. ما همچنین به شما نکاتی را در مورد چگونگی انجام مؤثر آن (اگر تصمیم دارید با آن ادامه دهید) ارائه خواهیم داد.

مزایای خرید فالوور اینستاگرام

1. اثبات اجتماعی خود را تقویت کنید

اثبات اجتماعی این ایده است که مردم اگر ببینند که دیگران آن را انجام می دهند،
اگر می‌خواهید حساب اینستاگرام خود را به صورت ارگانیک رشد دهید، می‌تواند روند کندی داشته باشد. خرید فالوور تضمینی اینستاگرام می تواند به شما کمک کند سریعتر رشد کنید. احتمال بیشتری دارد که کاری را انجام دهند. به عنوان مثال، اگر رستورانی محبوب با صف طولانی بیرون از در می بینید، به احتمال زیاد خودتان در صف منتظر می مانید زیرا فکر می کنید غذا باید خوب باشد.

همین منطق در مورد اینستاگرام نیز صدق می کند. اگر اکانت شما فالوورهای زیادی داشته باشد، مردم تصور می کنند که محتوای شما باید خوب باشد و ارزش دنبال کردن را دارید. این می تواند به شما کمک کند فالوورهای ارگانیک بیشتری جذب کنید.

2. بازدید و تعامل بیشتری در پست های خود داشته باشید

از آنجایی که شما فالوورهای بیشتری خواهید داشت، همچنین بازدید و تعامل بیشتری در پست های خود خواهید داشت. این به این دلیل است که هر یک از دنبال کنندگان شما احتمالاً محتوای شما را در فید خود می بینند (زیرا در صورت داشتن فالوورهای بیشتر شانس بیشتری برای حضور در فید آنها دارید).

و هنگامی که بازدید و تعامل بیشتری در پست های خود داشته باشید، در الگوریتم اینستاگرام رتبه بالاتری خواهید داشت. این بدان معنی است که پست های شما توسط افراد بیشتری دیده می شود که می تواند به شما در جذب فالوورهای بیشتر کمک کند.