Пользователь о себе

مزیت خرید اپل آیدی چیست؟

خوب، اول از همه، هنگام خرید اپل آیدی، باید اپل آیدی و رمز عبور خود را انتخاب کنید. این بدان معنی است که شما می توانید یک اپل آیدی منحصر به فرد و شخصی که فقط برای شما مناسب است ایجاد کنید.

دوم، زمانی که اپل آیدی خریداری می کنید، به منابع پشتیبانی اپل نیز دسترسی خواهید داشت. این شامل امکان تماس با پشتیبانی اپل از طریق تلفن یا چت و همچنین دسترسی به منابع پشتیبانی آنلاین است.

سوم، هنگام خرید اپل آیدی، به محتوا و ویژگی های انحصاری اپل نیز دسترسی خواهید داشت. برای مثال، می‌توانید به نسخه‌های بتا نسخه‌های جدید نرم‌افزار اپل دسترسی داشته باشید. همچنین می توانید به خدمات ویژه اپل مانند Apple Music و iCloud دسترسی داشته باشید.

چهارم، هنگام خرید Apple ID، می توانید از یک آدرس ایمیل سفارشی که با اپل ایدی شما مرتبط است نیز استفاده کنید. این آدرس ایمیل می تواند برای اهداف شخصی یا تجاری استفاده شود.

در نهایت، هنگام خرید Apple ID، می توانید از کارت اعتباری که به خرید اپل ایدی معتبر شما مرتبط است نیز استفاده کنید. این بدان معناست که شما می توانید در اپ استور، آیتونز استور و فروشگاه iBooks بدون نیاز به وارد کردن اطلاعات کارت اعتباری خود هر بار خرید انجام دهید.

Суммарная активность

Графическое отображение прогресса показано относительно средних значений активности пользователей.